The Death Pool – Special Report – GMHL Team Owners Arrested In Massive Drug Distrubution Bust In Orangeville

Ummmmmm yeah, so this one is going to sting a little for all you GMHL douche bags.  Ohhhhh and by the time this is already spreading around the hockey world, two of the Orangeville Ice Crushers Owners might be getting in front of a judge for a bail hearing!

There are all kinds of ways to buy and fund a junior hockey team mommies and daddies, but growing and distributing marijuana is definitely not a recommended course of action.

So yeah, yesterday around noon, while the rest of us were eating our lunches, CJ Schneider, Ryan Zeng, and Rada Culciak were getting arrested.

It gets better though.  These freakin idiots got caught in this massive bust because they were getting evicted from a building!  Yeah, the drug money sure wasn’t going to pay the rent!  Are you kidding me?

Now this is clearly not a well run operation when the Police show up with the Sheriff to evict someone, they just walk in the building and boom you get yourself an ass load of pot and growing equipment!  Sixty Five Thousand bucks worth of dope just sitting there!

Hey boys, you might wanna lock the door some time.  Then again, if your too high to remember to pay the rent, you are probably too high to remember to lock the door.

Zeng is already out of the cell and has a court date set.  But Schneider and Culciak are United States citizens!  Ummmmm yeah, so not too good for Americans to get busted while in another country.

You got to wonder if the pot they were growing was as shitty as their team was on the ice.  I mean to have that much dope sitting around and not be able to pay your rent so you get evicted which leads to getting you busted, your dope probably sucks too.

Talk about a kick in the balls.  Bad team and the dope sucks too?  Shit, you cant even use the dope to forget how shitty the team is!

It gets better though.  These guys really didn’t hide their love of the green too well.  Shit, they didn’t hide it at all, they advertised it.  They even advertised it on their website with their sponsor ……..

growers-paradiseSeriously.  This isn’t some made up bullshit.  Freakin Growers Paradise as a sponsor on the god damn team website!!!  How stupid are people?  How stupid is the league?

You cant tell me people didn’t know about this shit either.  I mean this was a serious operation.  Serious amounts of dope and a lot of money at stake.  Nahhhhh nothing to see here.

In other related news, the government of Canada announced they will be building a wall and that the “Americans will pay for it” after these Americans got busted.  Negotiations on a bulk cement purchase have begun with President Elect Trump to try to get better pricing.  Unfortunately, the best pricing thus far has been found in Mexico.

Hey can someone pass me the bag of Cheetos?

David Wagner – The Angel Of Death – For Those Who Live Stupidly I salute You

*The Death Pool is a mix of comedy, and satire in connection with recent events.  It is not an official report of current events although it may look as though the news is so accurate that it could one day happen or may be happening.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.